Tomorrow land story
PAUSE HERE
Princess

Alyn akma. 19. Malaysian
Welcome to my unprivate diary. Leave your footprints. So i can visit you back

Tagboard!

Followers


Throwback


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Leya Yeolly
Owner: Alyn Akma
Others:   


memasak (:



ASSALAMMUALAIKUM .
heloooooo readerrsss .HAHA .okeh .hari ni aku happy sangat-sangat .sebab aku belajar masak TOMYAM !yepppyy !aku ,tacouk n anis buad 3 makanan yang berbeza .haha .aku buad tomyam ,anis buad kek tacouk  
buad puding jagung .haha .firstly aku rase down giler .sebab semua dah abes masak aku sorang je yang sebok siang ayam ag .tu pun aku dah tumis bawang dulu .bile teringat yang ayam dengan sotong tak potong ag ,aku terus tutup api .hahaha .nenek tua !cepat tua !werk !hahah .tuh pown anak wak tamah banyak kali gelakkan aku .yelah .dye punye dah siap aku punye je belum .hahha .last-last siap jugak .dan dengan bangge nye aku nak cakap tomyam aku sangat sedap !haha .tak caye ?lantak lah .janji dah abes satu periuk tuh .hahaha .bangge siot !anak wak samsul dah pass jadik bini orang !hahaha .key guraw .sape tulis dalam blog dye ,aku sepak bontot kaw !hurm sedap kek anis .hehe .yang penting tomyam aku lagi sedap .haha .anak wak tamah punye puding tak jadik .terlebih letak garam .then ?masin lah ape lagi .ahaha .mak akak sakuntala
makan tergelak-gelak .masin gile .haha .yang penting tomyam aku lagi sedap .hahaha .jap-jap .nak upload gambar .hahha *bajet !
haha .semue bahan-bahan tenggelam ;p
oke ?nampak takkkk ?hahah .nenek cakap warne dye tak pekat .kurang kiub tomyam tuh .hahah .tapi dye tak komen pape pown .dye tak cakap pown lebih garam ke kurang ke .hahaha .so ,kire pas ur ni aku jadik anak dare ?hahah .okeh .untuk tempahan .tepon 996 jahanam .hahaha .*gelak jahat .mule-mule aku datang ,aku tengok anak wak tamah diam je .tibe-tibe dalam 5 minit ,biol+saked mental dye datang balek .haha .ayat dye satu je ,*aku tak boleh jumpe kao ,kalao tak otak aku biol balek .hahah .aik ?aku memng selalu dipersalahkan (buad muke suci )hahaha .watlek -,- .
awek cun kat belakang .

nampak tak awek comel tuh ?ala ,yang pegang senduk tuh ,yang comel-comel tuh .nampak tak ?nampak tak ?haha .kalao echa bace mesty dye cakap (batang penyapu belakang kau tuh nampak lah ,nak tak ?)hahahha .masak dah dengan peragai dye .haha .awek tuh bakal menggantikan CHEF WAN !haha .nanty dye jadik CHEF TWO !yeaah !riak siak .errrr .masak tomyam tuh pown kelam kabut ade haty nak gantykan chef wan .hahha ,kaw ade ?thanks to mak anies .byak giler tolong kitorang .yeee .sangat sporting .haha .okeh .penad dah aku menaip .off dulu yeee (: .assalammualaikum .#TAK JAWAB DOSE -,- .





0 Comments:

Post a Comment