Tomorrow land story
PAUSE HERE
Princess

Alyn akma. 19. Malaysian
Welcome to my unprivate diary. Leave your footprints. So i can visit you back

Tagboard!

Followers


Throwback


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Leya Yeolly
Owner: Alyn Akma
Others:   


ANYTHING AND EVERYTHING



ASSALAMMUALAIKUM PEAHHH !Ape Cite Nyer yoppp !Lame bebenor kome tak dengau cite daripada kome semua .bhahahahahahahah .bodoh .tak rety ckap nak cakap .bak kate Edhinna ,da MELAKAU tuh MELAKAU jeleee .tak payah nak sebok nak berdialog lain .Hey chuollss !Rase cam dah lame an aku tak post an ?an ?an ?kannnnnnn ?hahaha .okay jemah ,aku tengah cuty sem niy haaaa .menternak lemak ler tak sesudah .aku pun tak paham ler apesal semejak dua menjak tiga menjak empat menjak niy aku kerap bebenorrr nye lahai asyek makan .haaa .biase lah orang kata haty senang kannnnn .kan .bhahaha .cam bodo .ALHAMDULILLAH abang apis selamat dah jadik suami kepada kak ira .selesai jugak keje kawin umah dea ,lega siked aty aku .al maklom ler orang kuad an .bhaahha .perasan lebih tuh mesty ade beb .Ape keje aku ?ehhh boleh lagi kau nanye ye .banyak wey .salah satu nye makan ler .bahahhahaha .okay tak kelakar bodo .banyak lahh jugak keje aku .kemas umah ibu ,packing2 tuh semua ,yang paling PENTING sekali aku kene buad bilik pengantin untuk abang apis .ehhh aku kan makndam tersohor di abad ini buad mase sekrang .bhhahahahahaha .gelak paling jahat sekali sekala di kala kala .hahahah .berkala kalaaaa .okay .meh share siked gambar 
(AKU CAM TERLEBIH KERIANGAN KAN DEKAT SITU ?AL MAKLUM LER PAKAI I PHONGGG PINJAM ORANG PUNYE KAN .BUAD MUKA AKU NAMPAK CAM FLAWLESSS GITU .PUIHHHHHH !G MAMPOS .HAHAHA)
okay .boleh post satu gambau je .yang lain semua tak boleh .sebab internet cam mintak kaki aku yang wangi niy .hahahahhahahaha .wangi sangat .kelas kau maria .mariaa tuuuu aaaaaa .ohhh lupe .actually ,this is my first post im using my OWN laptop .hahahahahahah .bapak belagak siak pompuan niy .yelahhh .dapat duit pinjaman boleh ler kau beli memacam ann .kalao tak ,kayap jelah sepanjang nak masuk belajar .kah3 .
okay ,enough about that ,actually tadi TETIBE aku jumpe post sorang perempuan niy ,dea cakap dea rindu aku .tapi dalam post takde lah mention name aku ,tapi aku tahu tuh aku sebab dea hanya gadoh dengan aku je dan takde orang lain .haaaaa .pandai ann aku ann ?annn ??ann ??annnn annn annn ?hey pompan ,asal kau tak mention name aku ?baru lah aku tahu ade orang rindu aku .kan .aku kan retis .sangat .siall lah perasan lah siak .haha .okay .i admit ,aku rindu kau jugak dohhh .gadoh tuh buad kite betul-betul buad haluan masing-masing .yee aku dengau jugak cerita kau dekat bebudak niy .tapi takde inisiatif nak friend dgan kau dekat fb ke ,wechat ke .just dekat twitter je kau follow aku ,tuh pun seb bek lah kau follow ,kalao tak ?sory wey .aku memang ego .aku hanya akan mintak maaf kalao aku rase bebtol aku rase rindu dekat kau .ego aku melebihi perasaan syg aku sepanjang kite kawan .aku tahu semua manusia tak sempurna termasuk aku yang gemok dan comel niy .ehem-ehem .yaaaa .aku rindu kita yang dulu .share pasal niy tuh niy .kalao cuty seminggu ,mase first start sekolah tuh mesty dripads perhimpunan smpai ler balek tak habes-habes lagi borak pasal ape kite buad spanjang cuty tuh an .tak dinafikan ,kau memang seorang kawan yang sgat fham and good listener .until now ,you still in my mind .dulu mase aku malas nak buad keje ps ,kau yang ceramah kan aku an ?an ?an ?sebab dengan kau kau sekali kene marah dengan siti nor hanya disbbkan salah aku .bhahahaha .rindu nak mecarut dengan kau ,nak jumpe family kau ,lepak dalam bilik ,borak dengan mak kau ,and everything dohh .itu semua kenangan doh .sekrang memasing da buad haluan memasing .kan .aku harap sekarang kau stay happy ,pretty and jgan lupe aku doh .haahaha .macam emosi je aku post niy an ?KBYE




0 Comments:

Post a Comment